Nieuws

Een kijkje in de dagelijkse praktijk van TravelMarketing, zoals jaarlijkse studiereizen die wij organiseren, meetings waar u ons kunt ontmoeten en (internationale) events. Leest u met ons mee?
#STAY.IN.THE.GAME.

Onze #STAY.IN.THE.GAME. campagne op Facebook is begin mei 2020 live gegaan en meteen stroomden de vele leuke reacties binnen. Ontroerend, grappig, verrassend….  

invoyage20
inVOYAGE Mykonos 2021

Op het Griekse eiland Mykonos wordt volgend jaar door inVOYAGE van 3 tot en met 7 oktober 2021 de rode loper uitgerold. TravelMarketing is trots een selectief reisgezelschap uit de Benelux te mogen uitnodigen voor deze 7e editie, welke wordt gehost door onze Griekse DMC partner Horizon.

Battle Q en CS Events
‘The Battle’ groot succes!

Onlangs organiseerde TravelMarketing een nieuwe vorm van verkoopbezoeken in Nederland met hun partners CS Events uit Italië en Q Events uit Tsjechië. Beide destination management companies (DMC’s) gingen met elkaar de strijd aan over verschillende onderwerpen zoals bucketlist-activiteiten, gastronomie, (nieuwe) accommodaties en MVO op hun respectievelijke bestemmingen.

Karaat_Interieur
A Tale of Three Cities

Op 12 maart jl. organiseerde onze partner Wallace Travel Group uit Ierland tezamen met diverse conventie bureaus en de lokale luchtvaartmaatschappij Aer Lingus een bijzondere klanten bijeenkomst in Karaat Amsterdam: ‘A Tale of Three Cities’.

Senses of Cuba - team
Senses of Cuba nu onderdeel van netwerk TravelMarketing

Op maat reizen naar Cuba zijn bij Senses of Cuba in vertrouwde handen.
Senses of Cuba is gevestigd in hartje Havana en heeft een Europese achtergrond. De uit Duitsland afkomstige Bernd Herrmann is sinds 2001 woonachtig in Havana en is al 16 jaar actief als DMC voor op maat gesneden reisprogramma’s.

Pan-cars-rally1
G14 leden enthousiast over Vilnius & Riga

Op dinsdag 11 februari jl. vertrok een selectief gezelschap van G14 leden op uitnodiging van TravelMarketing en Via Hansa DMC naar de Baltische Staten. De Baltische Staten ontwikkelen zich in hoog tempo en zijn ‘emerging markets’ in technologie, IT en stedelijke ontwikkeling.

IBTM 2019
IBTM World 2019

De IBTM World beurs 2019 in Barcelona is weer een feit. Het netwerk van TravelMarketing heeft zich van haar beste kant laten zien.

Main_visual_Expo2020_Dubai
EXPO 2020 in Dubai

De promotie van de Expo 2020 Dubai is nu volledig van start. Onze DMC-partner in de VAE, Gulf Circle Tours is aangesteld als Authorized Ticket Reseller van dit giga evenement.

Nessy Hunt 2019
Nessy Hunt

Bill Thomson van Hello Scotland en zijn collega Rob Steadman uit Inverness waren op 28 augustus 2019 klaar voor de jacht op Nessy, zoals men het monster van Loch Ness ook wel noemt. Het beestje wilde op vakantie en was gesignaleerd in de grachten van Amsterdam. Tezamen met 25 klanten uit de Nederlandse MICE industrie vertrokken we goed gemutst rond 15.00 uur vanaf het Singel met salonboot De Swaen en haar bemanning kapitein Nadat en matroos Sylvia.

UK enlarged
Het optreden van Alan Ramirez van UK’s top DMC Spectra was een hit

Alan Ramirez (Spectra DMC) heeft “the latest and greatest” programma’s en bestemmingen van de UK op geheel eigen spontane wijze gepresenteerd in een Nederlandse sales ronde van 3 tot en met 5 juli 2019.

Frankfurt Immer 2019
Good vibes in Frankfurt

TravelMarketing was aanwezig op de IMEX beurs in Frankfurt op 22 en 23 mei 2019. Samen met 7 geweldige vrouwelijke ondernemers uit de Nederlandse reis & MICE industrie kwamen we op uitnodiging van DMC Spectra UK per ICE trein naar Frankfurt. Het was een vroegertje, echter daardoor wel het maximale uit de dag kunnen halen. Onderweg moesten we onverhoopt overstappen naar een andere ICE trein wegens een aantal defecten. Better safe than sorry!

Famtrip -Belgrado
Famtrip naar Belgrado groot succes

TravelMarketing organiseerde van 11 tot en met 15 april 2019 in samenwerking met onze partner DMC Balkan-Adriatic en Hilton Worldwide Sales een FAMtrip voor een select gezelschap van Nederlandse MICE-professionals naar Servië. Lees het reisverslag over een tour door een land met ongekende mogelijkheden.

TravelValue
TravelValue by TravelMarketing

Onder de noemer TravelValue by TravelMarketing heeft TravelMarketing uit Amsterdam intensief gewerkt aan een business platform waarmee vraag en aanbod online real-time inzichtelijk wordt.

London_main
Famtrip naar Londen

TravelMarketing organiseerde op 6 en 7 februari 2019 in samenwerking met Spectra DMC een blits bezoek aan Londen voor een aantal top relaties.

Be Like Iris - Kisa Sigrid
#BeLikeIris

TravelMarketing koppelt trends in de MICE markt aan tijdloos stijlicoon Iris Apfel in de vorm van een sales ronde door Nederland en België.