#BeLikeIris

TravelMarketing duidt op bijzondere wijze trends aan in de MICE-markt

Een hommage aan een stijlvol leven; Iris is een inspiratiebron voor alle leeftijden en deze “geriatric starlet” zoals ze zichzelf noemt, vormt de basis voor een eigenzinnige benadering. Haar inspiratie heeft zij uit reizen gehaald:

 

“Travel is my biggest teacher”

 

 

De virale campagne “Be Like Iris” heeft zijn beslag gekregen op een gesloten community pagina op Facebook en de reacties zijn fantastisch. Iedereen die tijdens de persoonlijke ontmoeting in aanraking komt met de Iris Apfel hommage wordt gevraagd een stijlvol moment in het buitenland aan te grijpen voor een Iris Apfel selfie. De benodigde markante zonnebril is voorzien door TravelMarketing.

 

Wilt u meedoen aan de hommage aan Iris Apfel? Neem contact op met TravelMarketing en laat u inspireren.
Een collage van de mooiste selfies is op deze pagina terug bevinden. De campagne is de hele wereld overgegaan.
Voor de deelnemer met de leukste, meest markante of gewoonweg beste selfie staat een bijzondere prijs te wachten. Onze ‘editors pick’ laat de topvijf zien die wij hebben samengesteld. Binnenkort meer …

Editor’s pick

Een greep uit de inzendingen